tirsdag den 19. maj 2015

Fars dag

fars dag tekst

Lige om lidt er det fars dag. Og i den anledning har jeg lavet en poster fra mine børn til deres far, som han skal have sammen med et eller andet børnene selv har lavet.

Jeg mangler bare at få billedet trykt og sat i ramme, så for en gang skyld er jeg i god tid.

Du kan downloade en plakat, ved at klikke på den og vælge gem som.

Nu kan du også få plakaten med teksten "min" far. Klik her!

fars dags poster

billig fars dags gave

fars dag plakat


Plakaterne er i A4 størrelse.

Jeg kunne ikke helt vælge, så jeg har lavet den i tre forskellige farver... :)


3 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Super fin plakat :)
    Hurtigt spørgsmål, du har vel ikke tilfældigvis lavet en med sort tekst på hvid baggrund?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej. Nej det har jeg desværre ikke. Der er kun dem der er her på siden :)

      Slet
    2. Jeg har den her: http://kirstineskreativiteter.blogspot.dk/2015/06/fars-dag-igen.html
      Men det er med MIN far i stedet for VORES :)

      Slet